Про результати моніторингових досліджень рівня навчальних досягнень учнів 5-х та 9-х класів з математики (нульовий замір) у 2023/2024 навчальному
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЛІЦЕЙ м.НОВИЙ КАЛИНІВ НОВОКАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.10.2023 р. м.Новий Калинів №97-о
Про результати моніторингових досліджень
рівня навчальних досягнень учнів
5-х та 9-х класів з математики (нульовий
замір) у 2023/2024 навчальному році
Відповідно до наказу МОН України від 16.01. 2020р №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти», на виконання наказу від 05.09.2023р. №77-о «Про проведення моніторингу рівня сформованості предметних компетентностей учнів 5-х та 9-х класів», з метою забезпечення відстеження рівня якості освіти в період з 5 вересня по 15 вересня 2023р.проводився нульовий замір рівня навчальних досягнень учнів з математики у 5-х та 9-х классах.
Контрольні роботи містили завдання чотирьох рівнів складності, побудовані на програмному матеріалі за попередній навчальний рік.
Нульовим заміром моніторингового дослідження охоплено 35 учнів 5-х та 39 учнів 9-х класів.
Математика
|
К-стьучнів |
Навчаються |
Якіс-ний % |
Вчитель |
|||||||||||||
П |
|
С |
Д |
В |
|||||||||||||
У кла сі |
Писа ли |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||||
5-А |
21 |
14 |
- |
1 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
57.1 |
Яцишин І.І. |
|
5-Б |
23 |
21 |
- |
- |
- |
- |
3 |
6 |
4 |
4 |
3 |
- |
1 |
- |
57.1 |
Яцишин І.І. |
|
9-А(а |
18 |
14 |
- |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
- |
1 |
1 |
- |
- |
- |
14.3 |
Совінська Т.М. |
|
9-Б(а) |
21 |
17 |
- |
- |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
- |
1 |
2 |
1 |
- |
41.2 |
Совінська Т.М. |
|
9-А(г) |
18 |
13 |
- |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
- |
- |
2 |
- |
- |
23.1 |
Совінська Т.М. |
|
9-Б(г) |
21 |
16 |
- |
- |
2 |
1 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
1 |
2 |
- |
62.5 |
Совінська Т.М. |
|
Типові помилки, допущені учнями при написанні моніторингових досліджень з математики:
5-ті класи:
- При виконанні арифметичних дій;
- При записі багатоцифрових чисел;
- Примноженні та діленні натуральних чисел у «стовпчик»;
- При знаходженні невідомих компонентів у рівняннях
- При розв’язуванні текстових задач(неправильне виконання дій).
9-ті класи (алгебра):
- При розв’язуванні нерівностей(неправильний запис числових проміжків);
- при застосуванні властивостей числових нерівностей та нерівностей із змінною;
- невміння розв’язувати подвійні нерівності;
- при знаходженні області допустимих значень функцій.
- 9-ті класи (геометрія):
-при обчисленнях значень тригонометричних функцій;
-при побудові елементів трикутника;
-незнання формул,що використовуються для обчислення площ та розв’язування трикутників;
-неправильне оформлення геометричних задач.
З метою покращення результатів нульового заміру рівня навчальних досягнень учнів з математики, алгебри і геометрії
НАКАЗУЮ:
1.Вчителям Яцишин І.І. та Совінській Т.М.
1.1.Проаналізувати результати вхідного заміру знань і розробити заходи щодо підвищення рівня якості знань учнів з математики.
1.2.Забезпечити ефективність робот из учнями, спрямовуючи її на подолання прогалин у знаннях та практичних навичках.
1.3. Продовжити роботу щодо використання під час освітнього процессу технологій розвитку критичного мислення, використовувати педагогічні технології відповідно до специфіки предмета.
1.4.Розробити алгоритм повторення ием, з яких були виявлені низькі знання учнів.
2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Юрковському Ю.Ю.
2.1.До 15.12.2023р. провести другий етап моніторингового дослідження з математики.
2.2.Оприлюднити результати моніторингу на сайті закладу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор Ганна СТРУС
З наказом ознайомлені Юрковський Ю.Ю.
Совінська Т.М.
Яцишин І.І.